Jag firar 60 idag!

Idag firar jag jämnt. I eftermiddags stack nämligen jag och min kollega Martin Strömgren ut en sväng i massivet. Vi skulle kolla lite hur de senaste dagarnas snöfall hade lagt sig. Det ena ledde till det andra och vips så var vi på väg mot toppen. Sikten var lite si och så på vägen upp men det gick bra att hitta vägen och jag besökte toppen för 60:e gången. En milstolpe på väg mot de 100:a och vi firade tillsammans med en gel.

Syltoppen den sextionde

Det är fortfarande hårt på vissa ställen i massivet men nu finns det också vissa sluttningar med mjuk och fin snö så det blev en trevlig nedfärd.

IMG_4354_2

Ikväll så fortsatte vi firandet med bärpaj och vaniljsås. En bra dag till fjälls!

/David

Kommentera

